απόβαση του στην ελληνική αγορά τον ερχόμενο Ιούλιο.
Ο αρχικός κινητήρας θα είναι ο τρικίλυνδρος 1.2 turbo με τους 110 ίππους ο οποίος εκτός από την χαμηλή κατανάλωση θα έχει εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει πως ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του δεν θα καταβάλει χρήματα για τα τέλη κυκλοφορίας εκτός βεβαίως και εάν αλλάξει κάτι (καθόλου απίθανο) ενώ θα μπορεί να κινείται όλες τις ημέρες του χρόνου στον δακτύλιο της Αθήνας.
Το εντυπωσιακό όμως, και σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε, είναι η τιμή του που μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί (άλλωστε είναι πολύ νωρίς) αλλά οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για νούμερο κάτω από τα 15.000 ευρώ. Αν συμβεί κάτι τέτοιο είναι σίγουρο πως θα προκαλέσει αναστάτωση στην αγορά, γεγονός που θα μάθουμε τους επόμενους μήνες.
Ο αρχικός κινητήρας θα είναι ο τρικίλυνδρος 1.2 turbo με τους 110 ίππους ο οποίος εκτός από την χαμηλή κατανάλωση θα έχει εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει πως ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του δεν θα καταβάλει χρήματα για τα τέλη κυκλοφορίας εκτός βεβαίως και εάν αλλάξει κάτι (καθόλου απίθανο) ενώ θα μπορεί να κινείται όλες τις ημέρες του χρόνου στον δακτύλιο της Αθήνας.
Το εντυπωσιακό όμως, και σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε, είναι η τιμή του που μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί (άλλωστε είναι πολύ νωρίς) αλλά οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για νούμερο κάτω από τα 15.000 ευρώ. Αν συμβεί κάτι τέτοιο είναι σίγουρο πως θα προκαλέσει αναστάτωση στην αγορά, γεγονός που θα μάθουμε τους επόμενους μήνες.
No comments:
Post a Comment